Hälsoresan 2014

Har börjat dricka ASEA vatten, det är ett sk saltvatten och jag kommer så småningom återkomma till det. Fick min leverans i fredags och började dricka detta på lördagen den 4/1. Man ska dricka 118 ml/dag och efter 30 ml så "tjöjjes" jag rejält då smaken inte kändes som hallonsaft direkt ;) tvingade i mig 30 ml till och kände mig väldigt nöjd :D

Dag 2,3 och 4 kändes det mer ok att dricka detta men bibehöll samma mängd. Vaknat på natten, känt mig varm och haft svårt att somna om. De som känner mig vet att sedan jag fick problem med underproduktion med sköldskörtelhormon varit mer frusen och sover oftast med nattkläder men min sömn har alltid varit otroligt bra. 

Dag 5 Onsdag 8/1 kommer hem och är lite rödflammig ovanför brösten och på halsen, kan bero på ny parfym eller vattnet-heaven knows :D men känner mig relativt pigg efter heldag på jobbet. 

Dag 6 Idag ska jag ta dubbel dos för första gången. Ska dricka det relativt tidigt då jag hört man kan bli pigg på natten. Visserligen skulle min man gilla ett nattligt äventyr men sömn behöver jag, så jag satsar på att försöka ta ut eventuell energi innan sänggåendet ;)

Spännande att se hur det blir med detta tillskott i min kropp, då vi alla kan känna olika saker eftersom vi är alla unika :D

Ha en bra dag på er! Renée



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0